Az óragyártók marketing osztályának fő csapásvonala a látványos promóvideók és 3D animációk. Vannak gyártók, akik ezzel szembemennek. És vannak, akik ezt kifacsarják.

A Youtube-on az óragyártók csatornáit böngészve találhatunk animált videókat, ötletes montázsokat, stúdiókörnyezetben felvett közeliket, amik a részletekre koncentrálnak, mood filmeket, amik hangulatot ébresztenek a termékkel, vagy a márkával kapcsolatban.

A Patek Philippe, mint tradicionális, és luxusórákat gyártó óriás inkább az érzelmekre hat, kiemelve az apa-fia kapcsolatot, és óráik időtlenségét. Szlogenjük

“You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation.”

Ez szabad fordításban magyarul úgy szólhat, hogy

“Valójában sosem birtokolsz egy Patek Philippe-et. Csupán megőrzöd a következő generációnak. “

Patek Philippe és a marketing-mém

Ezt lovagolta meg a ‘watch.memes’ és készítette az alábbi képet (kattintásra magyarul is megnyílik):

Patek Philippe és a marketing-mém

Még sok ilyet!!4! 🙂