Az óraiparnak sok szempontból megvan a maga romantikája. A francia reformátusok üldözésétől és letelepedésétől kezdve, számtalan – akkoriban – még hasznos funkció feltalálásán keresztül egészen a vásárlás és gyűjtés misztikumáig.
De ugyanilyen romantikája van az óraipari reklámoknak. Ismerjük a mai felhozatalt: celebek mindenhol. Az egyik legfontosabb reklámüzenet az lett, hogy „nézd, ő is és ő is ezt viseli. Ők pedig nagyon menők. Legyél te is nagyon menő”. És itt a menő szó helyettesíthető bármi más jelzővel. Amikor leültünk a kamerák elé és elkezdtünk arról beszélni, hogy milyen órával kezdjünk, szikraként pattant ki az ötlet, hogy mi lenne, ha elmélyülnénk a régi, rajzolt reklámok világában. Íme a végeredmény!
A korábbi részeket ITT az oldalon, vagy YouTube csatornánkon találjátok.