Szembemenve minden most menő trenddel, az U-Boat egy hatalmas, 55 milliméteres órát mutatott be a bennünk élő Sylvester Stallonénak.
Ez nem csupán lázadás az U-Boat részéről, ők mindig is közel álltak a túlméretezett órákhoz, főleg amikor mindenki ilyenek gyártott. 2009-ben az U-1942 modellel kavartak nagy port, ami egészen elképesztő, 65 milliméter átmérőjű tokban érkezett, ezzel az egyik legnagyobb valaha gyártott karóra lett. Most ezekhez a gyökerekhez nyúlnak vissza a legfrissebb GMT modelljükkel, ami 55 milliméteres tokban érkezik, ezzel 10 millimétert rádobva a kollekció korábbi, eddig sem aprócska, 45 milliméteres tokjaira.
Hétköznapi acél és a márkához jobban passzoló, fekete PVD bevonatos tokok közül választhatunk, amiknek egészen biztosan nagy a kiterjedése a tér minden irányába, ám a sajtóanyag csak az átmérőt említi. Az ilyen új órákból is látszik, hogy a többség hiába keres már 40 milliméter körüli darabokat, az olyan márkák, mint az U-Boat még mindig találnak célközönséget. Igaz, az U-Boatnál találunk jóval kisebb órákat is, egészen nagy választékot biztosítanak méretekből. Megjelenésében a tok mondhatni visszafogott, ha eltekintünk méretétől. Karcsú tokfülei és vékony rámája teljes egészében a számlapra helyezi a hangsúlyt. Két koronát találunk a tok baloldalán, egyikkel az időt állítjuk, míg a másikkal a belső forgatható lünetátt. 100 méteres vízállóságot biztosít a tok, amivel bátran lehet úszni is.
Mint a legtöbb U-Boat esetében, itt is a számlapon van a hangsúly. A Capsoil kollekció jellegzetessége, hogy olajjal töltött a tok, így a számlap úgy látszik, mintha hozzátapadna a domború zafírkristályhoz. Az U-Boat-on kívül nagyon kevesen gyártanak ilyen órákat és azok is általában sokkal magasabb árkategóriában mozognak, mint a Capsoil modellek. Direkt hagynak egy kis légbuborékot a számlap fölött, hogy legyen mivel játszani amíg várunk a villamosra, plusz gyártástechnikailag is egész biztosan könnyebb otthagyni egy buborékot, mint légmentesen lezárni a tokot. Letisztult és arányos a számlap, nagy nyomtatott indexeivel és mutatóival, melyeknek fekete részei teljesen beleolvadnak a fekete számlapba. Sokat dob az összképen a piros GMT mutató, valamint a másodpercmutató hiánya.
Elsősorban a quartz szerkezet miatt nem hiányzik a másodpercmutató, mert így szemből meg se mondanánk, hogy nem mechanikus az óra. Egy Ronda 712.6 szerkezet van az órában, ami egy svájci, javítható quartz szerkezet. Mivel olajban úszik minden a tokon belül, így egy külön szigetelt nyíláson keresztül tudjuk cserélni az elemet. Ha csuklón van az óra, akkor nem kell félteni az extrém hőmérsékletektől, mert testnőnk felmelegíti, de ha nincs rajtunk, akkor 0 és +60 °C fok között kell tartani, hogy az olaj is jól érezze magát a tokban.
Az új modell ára 2.950 euró fekete tokban és 2.850 euró sima acél tokban.