Minden gyártónak vannak favorizált területei. Sportszponzoráció, celebek, gasztronómia, űrhajósok, színészek, autók, különleges autóversenyek és még sorolhatnánk.
Az Hublot-nál az egyik kedvelt terület a sportolók és sportesemények mellett a gasztronómia. Hangzatos összefüggés, hogy az Hublot mottója az „Art of Fusion”, tehát a fúzió művészete, ami a gasztronómiában is kiválóan megállja a helyét: különböző anyagok, színek, textúrák, ízek ötvözetének, fúziójának művészete.
Ezen út mentén találkozott a Rumour by Rácz Jenő, Michelin csillagos étterem és az Hublot útja, így kezdődött meg az első együttműködés hazai étterem és a jellegzetes, egyedi dizájnelemeket és különleges anyagokat felhasználó genfi óragyártó között. Az együttműködésről, óraszeretetről és konkrét típusokról kérdeztem Rácz Jenőt, az étterem alapítóját, az interjút az InStyle Men magazin online felületén olvashatják a kedves érdeklődők.