Akárcsak egy extrém búváróra esetében, egy magasságmérős pilótaórát se fog kihasználni az átlag vásárló, csak kinézete miatt veszi meg. A Reservoir is ebből indult ki, amikor megtervezték az Airfight kollekció újabb modelljét.
Amióta csak létezik a Revervoir, azóta retrográd kijelzésekkel tarkított órákat gyártanak, hol motorsportos, hol repülős témában. Nem árul zsákbamacskát az Airfight kollekció, itt nagyrészt pilótaórákat találunk, melyek retrográd percmutatója és ugró órakijelzése akár egy repülőgépműszer is lehetne. Ezekhez képest igazán újszerű a legfrissebb Airfight Chronograph Black modell, ami megtartja a jellegzetes retrográd mutatókat, de konvencionálisabb összképpel rendelkezik.
Elsőre azt mondanánk a fekete számlap jelölései alapján, hogy bizonyára valamilyen magasságmérős, vagy egyéb kalkulációkra képes, komoly pilótaórával van dolgunk, pedig csak mezei kronográfról van szó. A baloldali félkörív skálája egy retrográd másodpercmutató, ami a hagyományosokkal ellentétben nem megy körbe az egész számlapon, hanem elér 30 másodperc alatt a skála végéig és visszaugrik nullához. Ugyanezen az elven működik a vele átellenes skála is, ami egy dátumkijelzés. A zöld, sárga és piros sávok csupán dekorációként szolgálnak, lehetne panaszkodni, hogy miért nem egy konkrét repülős funkció van a skálákhoz rendelve, de ahogy a bevezetőben írtam, azokat úgyse használná senki és így lényegesen olcsóbb a gyártás és az óra is. Arról se feledkezzünk meg, hogy ilyen retrográd mutatókkal se találkozik mindennap az ember, ezért is tudtak felhúzni erre egy sikeres márkát.
A többi számlapi elem magától értetődő. 12 óra alatt a stopper 12 órás gyűjtőjét látjuk, 6 óra fölött, pedig a 30 perceset. Mindkettő szendvics számlapos megoldással, egy-egy kivágásban ül. Arányos a számlap, nincs túlzsúfolva és a közepén lévő feliratokat se vitték túlzásba. A klasszikus, pilótarórás mutatókon és az indexeken fehér Super-LumiNova festéket találunk.
43 milliméter átmérőjű, szál-húzott, acél tokját fekete PVD bevonat borítja. A nagyobb toknak hála fér el minden a számlapon. Gombjai és koronája sem túlméretezettek, mint sok pilótaórán, de itt is a fülkében található gombokat és potmétereket idézik. Elől-hátul zafírkristály zárja a tokot, előbbi domború.
4Hz-es frekvencián ketyeg az RSV-Bi120 automata, bi-retrográd szerkezet, 60 órás járástartalékkal. Az LJP-L1C0 La Joux-Perret szerkezetre épít. Az alapra szerelt modult a Reservoir fejlesztette és gyártja. Gyárilag egy békazáras, fekete szövetszíjon érkezik az óra, de jár mellé egy NATO szíj is, amit a gyorskioldású stiftekkel gyorsan kicserélhetünk. Az új modell az állandó kollekcióhoz csatlakozik, 5.750 eurós áron.