Három új órát mutatott be a Yema, amiket megvehetünk egy szuper-limitált csomagban, de ha lecsúszunk erről a lehetőségről, akkor sincs baj, mert egyesével is nagyon jól sikerültek.
Az utóbbi időben nagyon jól demonstrálta a Yema, hogy miként lehet visszahozni régi modelleket, úgy hogy ne legyen túl repetaív a felhozatal és minden óra megfeleljen a modern elvárásoknak. Az új Urban Sport hármas is épp eleget merít a márka gazdag történelméből, de összességében minden tagja egy egészen új modell.
A most népszerű, szögletes hordó forma szerűség, amit a Rolex Osyterquartz-ról ismerhetünk, itt is visszaköszön, de mint sok másik márkának, a Yemának is volt mit előhúznia a fiókból, ami anno így nézett ki, nem most rajzolták meg, csak jókor szedték elő. A 39 milliméteres acél tok felső része szálhúzott, míg a tokfülek és a tok oldala polírozott. 100 méterig vízálló mindhárom óra, ami szinte mindenre elég, komoly búvárkodáshoz egyébként se használnak már oldschool mechanikus órákat, legfeljebb csak tartalékként.
A trilógia első tagja a Yema Urban Flygraph, ami nem árul zsákbamacskát, egy pilótaóra. Nem úgy pilótaóra, mint egy Fortis, sokkal inkább, mint egy Bell & Ross. Ebben az elérhetőbb árkategóriában általában csak az alap, történelmi pilótaórák utánérzéseit találjuk, ezért is frissítő ez az új óra. Míg az említett tok a 80-as éveket idézi, addig a számlap modern repülőgépműszerekre hasonlít, skáláival pedig méréseket is végezhetünk. Mint a legtöbb Flygraph modellt, ezt is nagyon jól eltalálták a kontrasztos, narancs-fekete színkombinációval és a többrétegű, összetett számlappal. Ez egy hárommutatós óra egy pofás számlappal és menő skálákkal, ami mindhárom Urban Sport órára igaz.
A Yema Urban Yachtingraf nem a levegőbe, hanem a vízre kalauzol minket és mint az összes létező regatta/yacht versenyekre készült óra, ez is egy 15 perces, 5 perces részekre osztott visszaszámlálóval érkezik. Tömérdek megoldást láttunk már regatta időzítőre, de a legegyszerűbb az, amit itt használtak, hogy a visszaszámlálót a két irányba forgatható lünettára festik. Tartva a trilógia stílusát, ezen is egy többrétegű számlapot találunk, ami ellenben a Flygraph megjelenésével, egyenesen a 80-as évekből lépett ki.
A hármas utolsó tagja a legzsúfoltabb és talán a még retróbb, mint a Yachtingraf. A Rallygraf autóversenyzős modell éppen a Rally legérdekesebb időszakát idézi, a 80-as éveket, amikor a Group B versenyeken megjelentek az első összkerék meghajtásos Audik, amik a Lancia továbbra is hátsókerekes 037-esei ellen küzdöttek. Ebből a korszakból születettek a legjobb sztorik, a leglátványosabb felvételek és a legádázabb küzdelmek. Ezt az életérzést egy piros mutatóval, tömérdek apró számmal és egy retro Rally felirattal hozza el az óra, plusz lehet átlagsebességet számolni a lünettával és a belső skálával.
Mindhárom órában a Yema saját, YEMA2000 szerkezete ketyeg 4Hz-es frekvencián. 42 óra járástartaléka és egészen pontos, napi +/-10 másodperces gyári értékével. A három órát megvehetjük egyben is, egy 10 darabra limitált különkiadásban, de egyenként is bemutatkoztak az állandó kollekció új tagjaiként. Az egyetlen különbség, hogy a szettben árult órák hátlapján látszik, hogy a 10 legyártott küzül mi melyiket kaptuk. 890 euró egyenként mindhárom modell acél csaton és 829 euró bőrszíjon.