Kedves Olvasók, Órakedvelők, érdeklődők és véletlen idetévedők!
A kronometer.hu, mint -talán- az első magyar nyelvű, az órákkal teljeskörűen és átfogóan foglalkozó webes magazin bár tudás-, és érdeklődés vezérelt lelkesedésből jött létre és indult el, a folyamatos kutatás, utánajárás és írás során belefutottunk abba a huszonegyedik századi problémába, hogy a lelkesedés a hosszútávú, minőségi és a lehető legtöbb órabarát igényeit kielégítő működéshez önmagában kevés.
Kezdeti lépésként a Google AdWords hirdetései jelennek meg az oldalon, a jobb oldali menüsávot pedig fenntartjuk egyéni hirdetőknek (mint az a kezdetek óta működik is). Az AdWords hirdetések a mai nappal (2017.05.26) indultak, és az elkövetkező hetekben tesztelni fogjuk, hogy melyek azok a területek, felületek, ahol a hirdetések bár hatékonyan, de az olvasókat a legkevésbé zavaróan érik el, és legkevésbé törik meg az oldal hangulatát, egységességét és letisztultságát.
Fenntartjuk, hogy a kronometer.hu független és önálló, így a tesztek, bemutatók, történelmi visszatekintések, típustörténetek a lehető legobjektívebben kerülnek papírra, vagyis a monitorra.
Nem kizárt, hogy lesz szponzorált tartalom, viszont az erre való felhívás a cikk kategóriájában és első bekezdésében megjelenik. Az ilyen írások során is az objektív, tárgyilagos írói szemléletet tartjuk első számúnak, természetesen az adott cikk írójának személyes meglátásával és véleményével fűszerezve, mint amire -a tények mellett- maga az oldal és az „órázás” is épül.
Az órabarátoknak, olvasóinknak a továbbiakban is élménydús, hasznos időtöltést kívánok a kronometer.hu oldalon. A hozzászólásokat, meglátásokat, kérdéseket pedig cikkek alatt, a Facebook oldalunkon, vagy a kapcsolatfelvételi oldalon várjuk minden, órával kapcsolatos témakörben.
Hirdetési lehetőségekkel kapcsolatban a hirdess@kronometer.hu e-mail címen állunk rendelkezésre.
A főszerkesztő