A 2004-es Baselworld-ön mutatkozott be az orosz eredetű, de litván márka a Vostok-Europe, az elmúlt 17 évben pedig a jó ár/érték arányú, nagy méretű órák kategóriájának egyik koronázatlan királya lett.
Több vlog epizódunkban foglalkoztunk már a márkával, nem véletlenül: tisztes kidolgozású, megbízható japán szerkezettel szerelt, hatalmas méretű órák meggyőző összképpel. Nem akar „mindenki órája” lenni, de egy konkrét célcsoportot nagyon jól lefed. És minden típus valamilyen érdekes sztori, vagy történelmi teljesítmény köré épül, így nem csak az órát, hanem egy történetet is kap az órakedvelő.
A Vostok-Europe ma, május harmadikán indítja útnak a VE are One 2021 elnevezésű kampányát (#VEareOne), aminek keretei között a márka kedvelői szabhatják meg, hogyan nézzen ki a közösségi tervezésben készült új modell.
A menetrend a következő:
05.10 – 14. között- kiderül a nyertes tok, és lehet szavazni a szerkezetre
05.14. – bejelentik a nyertes szerkezetet
05.18 – 24. között a számlapokra lehet szavazni
05.24. – bejelentik a nyertes tok+szerkezet+számlap kombinációt
05.26 – 31. között – az óra végleges bejelentése – lehet szavazni a kiegészítőkre, mint szíj, doboz, stiftkiszedő, stb.
06.01 – 14. között bejelentésre kerül a végleges formaterv, az ár, és ebben az időszakban van lehetőség megrendelni az órát.
06.15. – a limitáció darabszámának a bejelentése – gyártás indítása
Egyértelmű és könnyű „játék”, nincs is annál jobb egy márka-fanatikusnak, mint amikor rajta is múlik, hogy hogy nézzen ki a következő modell. Annak idején a TAG Heuer is ehhez a módszerhez nyúlt, amikor már a sokadik sikertelen Autavia modell is kifutott, és egy hullámhosszra szerettek volna kerülni a rajongókkal. A VE-nél ilyenről szó nincs, viszont az ötlet jó, és ötletes a kampány neve is, We helyett VE, mint Vostok-Europe, és így adja ki, hogy egyek vagyunk, tehát VE are one.
A játékról több információt a web-, vagy Facebook oldalukon találtok, szavazni pedig ITT lehet. Jó szórakozást!