Szinte minden autóban találunk órát, legyen az japán, szent kvarcóra vagy sejtelmes formájú olasz kétmutatós, valahonnan le kell olvasni az időt. A legfrissebb Rolls-Royce Amethyst Droptailben egy egyedi Vacheron Constatin tesz róla, hogy mindig időben odaérjünk bálabontásra.
Egy héten belül két Rolls-Royce Droptail mutatkozott be, az egyikben az óraipar tövig csócsált csontjával, egy Audemars Piguet Royal Oakkal, a másikban egy sokkal érdekesebb és elegánsabb Vacheron Constatinnal. Autós és órás közösségekben egyaránt megosztó volt az AP, sokkal jobban illik egy Rollsba a Vacheron, de minden a megrendelő kérése szerint készül. Összesen négy Rolls-Royce Droptailt terveznek gyártani, mindet a lehető legjobban a megrendelő kérése szerint konfigurálva, így mind az említett Royal Oak, mind a Vacheron Constatin Les Cabinotiers Armillary Tourbillon egyetlen példányban készült, egyedi darabok.
1928 óta a Vacheron most gyártott órát ismét kifejezetten egy autóba. Most használták csak másodszor a Caliber 1990 szerkezetet, az 57260 Super Complication után, ami mindenképp méltó helyre került. A közel 300 alkatrészből álló, vaskos szerkezet retrográd perc és óramutatókkal biztosítja, hogy a 6 órai armillary tourbillon mindig látszódjon. Ez egy olyan kéttengelyes tourbillon, amiben egyszerre két ketrec forog, 15 másodpercenként úgy találkozva, hogy kiadják a Vacheron Constatin máltai keresztjét. Karórákban teljesen haszontalan egy tourbillon, csak szépsége miatt szeretjük, ám itt, a műszerfalhoz rögzítve valódi funkciója lehet. Eredetileg azért fejlesztették ki ezt a speciális szerkezet megoldást, hogy kompenzálja a szerkezetre mindig egy irányból ható gravitációt zsebóráknál. Karórák esetében ezt a feladatot tökéletesen ellátja csuklónk, de a műszerfalban tényleg mindig egy irányból fogja húzni a gravitáció.
Míg az AP Royal Oak a másik Droptail modellben egy viselhető karóra, addig a Vacheron Constatin Les Cabinotiers Armillary Tourbillon zsebóra formátumú, de inkább asztali darab. Ezt is ki lehet venni a műszerfalból, de láncra akasztani nem tudjuk, viszont foglalata miatt asztali óraként is működik. Mikor az autóban van, tudjuk forgatni, hogy épp számlapját csodáljuk, vagy az autó színével megegyező lilára galvanizált hídjait, hátlapján keresztül.
Hiába a 6,7 literes V12 motor 593 lóerővel, ez mégis egy Rolls-Royce, egy aszfalton krúzoló jacht, amivel nem szokás gyorsulgatni, hiába bíztat arra a másik Droptailbe került stopperes AP, szerintem a Vacheron odaillőbb, de kinek mi.