Az Hublot bebetonozta magát az óraiparba, pedig alig 40 éve léteznek. Képesek az ellenszéllel szemben is nagyok lenni, mert nem mindenkinek akarnak tetszeni, de akinek igen, annak nagyon. Ezt követi a legfrissebb Classic Fusion High Jewellery is.
Eleinte kissé idegennek hathattak a High Jewellery modellek az Hublot katalógusában, de hamar szerves részévé váltak annak. Az összes modellt telepakolják gyémántokkal, még a kínálat legalján lévő, flip-flop papucsos Classic Fusion-t is és milyen jól áll neki.
Senkinek se kell bemutatni a Classic Fusion formáját, ez az Hublot hajóablak megjelenésének lecsupaszított, legtisztább formája, ezzel együtt az egyik legvisszafogottabb Hublot modell, persze ha nincs rajta 431 gyémánt. A 42 milliméter átmérőjű és 10,5 milliméter vastag fehérarany tokra és a számlapra összesen 14,6 karátnyi gyémánt került. Azt a 241 darabot, ami a számlapot díszíti, 120 óra volt a helyére rakni, a tokon lévő többit pedig további 80 óra. Minden egyes drágakövet kézzel igazít helyére az ékszerész úgy, hogy azok tökéletesen törjék a fényt. Az ilyen, gyári kőberakások zsenialitása, hogy a kövek szépen követik egymást, sorban verik vissza a fényt, egyik darab se lóg ki, egy fél milliméterrel sem.
Ennél az óránál nehéz lenne a tipográfiáról és a különféle indexekről írni, hiszen mindent gyémántok borítanak, kivéve a mutatókat. Ha lehetne, akkor azok is gyémántból lennének, de egy mutatónak nagyon könnyűnek kell lennie, hogy a szerkezet hatékonyan tudja forgatni, így egyelőre még nem lesznek gyémánt mutatós órák. A leolvashatóság, mint fogalom, fel sem merült ennek az órának a tervezésekor. Minden visszaveri a fényt, a számlap és a mutatók is, így egy pillantásnál azért több kell majd, hogy leolvassuk a pontos időt. Annyi segítséget kapunk, hogy 12 órához nem egy, hanem 2 darab baguette gyémánt került.
A zafír hátlapon keresztül látjuk a HUB1710 szerkezetet, ami egy Zenith Elite 670 módosított változata. Leginkább optikai tuningot kapott, hogy jobban passzoljon a többi Hublot szerkezethez. A polírozott letörésekkel hódító rotor világosabb bevonatot kapott, mint a csapágylemezek, a gátszerkezetnél pedig meghagyták néhány alkatrész arany árnyaltát. Igen, ez egy tisztességes, 4Hz-es frekvencián dolgozó, 50 órás járátartalékkal rendelkező szerkezet a Zenith-től, nem valami útszéli Sellita, mint a belépő kategóriás Classic Fusion verziókban. 348.000 dolláros árával tényleg világégést okozott volna, ha egy Sellita ketyeg benne. Összesen 500 darab készül az órából és idén Novembertől lehet lecsapni rá.