Két dologgal nyerheti el egy gyártó az óravásárlók szimpátiáját. Az egyik a jó minőségű termék, jó ár/érték aránnyal, a másik a vásárló-barát arculat és támogatás.
Talán egy kezünk elég ahhoz, hogy meg tudjuk számolni, hány óragyártónak van saját okostelefonos alkalmazása, főleg olyan, ami ennyire komplex, mint a Seikoé.
Az epizód második felében pedig bemutatunk egy – Európában – új női kollekció, Lukia néven. Bár eddig is voltak női Seikok, teljesen önálló női kollekció csak a Grand Seikok között létezett. Ezzel a sorozattal pedig beszivárogtak a középkategóriába is.
A korábbi részeket ITT az oldalon, vagy YouTube csatornánkon találjátok.
Ha tetszett az epizód, kérjük támogassátok videós pályafutásunkat:
– Patreonon, vagy akár PayPal-on a tamogatas@kronometer.hu címre!