Igazodott a nemzetközi márka-trendhez és ráncfelvarrást kapott az Andrássy úti üzlet.
Legutóbb 2014-ben változott a butik dizájnja és bár egyáltalán nem tűnt elavultnak, vagy idejemúltnak, most, hogy frissült, mégis érezni a különbséget. A vendégtér nagyobb lett, a vitrinek elrendezése egészen más, az órák végre nem állványokon vannak, hanem süllyesztett párnákon – ez egyébként az elmúlt néhány évben lett nagy divat, és lássuk be, sokkal elegánsabb, mint amikor úgynevezett „C” állványokon állnak a kiállított darabok.
Készült tematikus vitrin minden kollekció mellé, ami vagy konkrét tárgyakban, vagy hangulatban adja vissza az adott kollekció jellegzetességét, mint például a Seamasternél a korall, vagy a Speedmasternél a Hold és Snoopy szobra.
Külön bárpult is készült, felső polcán végig ritkábbnál ritkább Omega lexikonokkal, mint a Moonwatch Only, vagy a ritkaságszámba tartozó, 1998-as kiadású Omega Saga, amit aukciós oldalakon találhatunk meg, jellemzően többszázezer forintért. Nagy kár, hogy az Omega kiszállt az ilyen jellegű könyvek terjesztéséből, mert ahogy az órakedvelői körök növekednek, a kultusz egyre erősebbé válik, ilyen jellegű könyvekre egyre nagyobb az igény.
Az árak is mintha változtak volna. Érezni, hogy jobb a forint a svájci frankhoz képest, mint egy évvel ezelőtt, és bár ez a kereskedelem legtöbb frontján egyirányú szokott lenni az árfolyamkövetés, a hazai Omega szerencsére nem csak elszálltukban frissítettet.
A butikfrissítéssel megint egy fél lépcsőt lépett felfelé a svájci gyártó hazai kirendeltsége, valóban luxusóra-vásárlói érzésben lehet része annak, aki betér.
Galéria: