Kronometer
  • Watches and Wonders 2025
  • Hírek
    • Újdonságok
      • Újdonságok 2020
      • Újdonságok 2021
      • Újdonságok 2022
      • Újdonságok 2023
      • Újdonságok 2024
        • Watches and Wonders 2024
      • Újdonságok 2025
        • Watches and Wonders 2025
    • Óraipari hírek
    • Baselworld
      • Baselworld 2019
      • Baselworld 2018
      • Baselworld 2017
    • SIHH
      • SIHH 2019
      • SIHH 2018
    • Börzék és aukciók
  • Tesztek
    • Szembejött
    • Tartósteszt
  • Magazin
    • Akkor és most
    • Tech
    • Típus/történet
    • Vintázs
    • Vélemény
    • Krono/Vlog
  • Túlóra
  • KRONO/SHOP
Kronometer
Kronometer
  • Watches and Wonders 2025
  • Hírek
    • Újdonságok
      • Újdonságok 2020
      • Újdonságok 2021
      • Újdonságok 2022
      • Újdonságok 2023
      • Újdonságok 2024
        • Watches and Wonders 2024
      • Újdonságok 2025
        • Watches and Wonders 2025
    • Óraipari hírek
    • Baselworld
      • Baselworld 2019
      • Baselworld 2018
      • Baselworld 2017
    • SIHH
      • SIHH 2019
      • SIHH 2018
    • Börzék és aukciók
  • Tesztek
    • Szembejött
    • Tartósteszt
  • Magazin
    • Akkor és most
    • Tech
    • Típus/történet
    • Vintázs
    • Vélemény
    • Krono/Vlog
  • Túlóra
  • KRONO/SHOP
  • Magazin

A H. Moser megint kifigurázta a „tradicionális svájci marketinget” – és milyen jól

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2018-04-20

Az óragyártókra különösen igaz, hogy nem csak terméket, hanem ahhoz kapcsolód hangulatot, életérzést reklámoznak. Legyen az egy sportmodell, vagy elegánsabb darab, netán köves-csillogós-gyöngyházas női változat, nem csak elsősorban az órára helyezik hangsúlyt, hanem arra az életérzésre, amit az az óra, vagy maga a márka sugallni szeretne.

Hirdetés

-----------

Hirdetés

-----------

 

A Patek Philippe élen jár ebben. Évek óta fut a folyton frissülő reklámkampánya, aminek lényege, hogy az óra apáról fiúra száll, ahogy a ők mondják, You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation. Magyarul, egyszerűbben: sosem birtokolsz igazán egy Pateket. Csak megőrzöd a következő generációnak.

Azok a már-már polgárpukkasztóan idilli, szinte feldolgozhatatlanul gazdag, régi vágású nemesi család generációit bemutató reklámplakátok és videók önmagukban is figyelemfelkeltőek. A legfontosabb apró gesztusokra, figyelmességekre, apai kedveskedésekre épülő filmekben mindig amikor a legkedvesebb az apa, amikor egy szívet melengető pillanat jön, akkor villan elő a Patek Philippe. Nem csoda hát, hogy talál rajta fogást az internet népe [LINK] és más gyártók is.

Most a svájci gyártók első számú kritikusa a H. Moser & Cie ejtett el egy halovány utalást – vagy szállt bele páros lábbal, attól függ mennyire nézzük érzékenyen – abból a szemszögből, hogy talán már lejárt lemez minden hangsúlyt a tradíciókra helyezni. Ismét az ügyvezető igazgatójukat választva, mint főszereplő (mint az összes többi videójukban) készítettek egy videót, amiben az igazgató elmegy egy kreatív ügynökséghez, meghallgatni, miként lehetne felfrissíteni a Pioneer kollekciót. Íme a reklám, kattintásra magyar felirattal:

Az ügynökség máris előrukkol azzal, hogy az új kampány lehetne az, hogy egy Pioneert sosem magadnak veszel, hanem valójában a fiadnak. És itt kezdődik a görbe tükör, ahogy Edouard szeme előtt végigpörög, hogy milyen kemény munkával szerzi meg a férfi az órát, amit aztán majd a fiára hagy, a fiára, aki… bulizik, utazgat, kábítószerezik, éli fiatal, tehetős, erkölcstelen és felelőtlen életét… És tényleg neki kéne adnia? Na azt már nem! És kimondja a kulcsszót, ami egy elhintett üzenet lehet az teljes svájci óra ipari marketingre: Ugyan már srácok… Annyira sablonos…

A H. Mosert már ismerjük érdekes termékeikről és ironikus kommunikációjukról, megint eltalálták a mondanivalót. Ne azért vegyél órát, mert azt majd a fiadra hagyod, hanem azért mert neked az tetszik és neked az kell, és nem is kell feltétlenül a fiadnak add, hiszen ez a tiéd.

A Moser egészen meglepő óráit összefoglaló cikkel előbb-utóbb jelentkezünk.

Related Topics
  • edouard meylan
  • h moser
  • kronométer
  • kronometer.hu
  • marketing
  • patek philippe
  • pioneer
  • reklám
Ligetfalvi Viktor

Előző cikk
  • Magazin
  • Vélemény

Meddig tart vajon a „heritage-korszak”, az újrakiadások érája…

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2018-04-17
Megnyitás
Következő cikk
  • Baselworld
  • Baselworld 2018
  • Hírek

Hublot Big Bang MP-11

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2018-04-22
Megnyitás
You May Also Like
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Tito Patek órája és Breguet kutatás – Dávid listája EP4

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-11-12
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

A világ 10 legvékonyabb órája + 110ezres VÉKONY CITIZEN vs 6,3 milliós Bulgari!

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-11-10
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Az óraforgatók SÚLYOS TITKA :) és Viktor motoros túrája

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-11-04
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

EXPEDÍCIÓS Certina DS-X GMT óra és nézői kérdések

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-11-01
Megnyitás
  • Magazin
  • Tech

Napi 15.000 óra – Ilyen a Tissot központja!

  • Dobai Dániel
  • 2025-10-27
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Az ÓRAIPAR OSCAR GÁLÁJA (se!): GPHG 2025 jelöltek, REJTÉLYEK és játék!

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-10-24
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

„Ismeretlen” OMEGA Seamaster búvár kronográf teszt + 3 különböző Orient Stretto

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-10-23
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Van-e LELKE az óráknak? + Keshiki színátmenetes Orient Star férfi-női órák

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-10-21

Hirdetés

-----------

Hirdetés

-----------

Hirdetés

-----------

Hirdetés

-----------

Instagram

kronometer

Órákról, mindent.
Kövesd YouTube csatornánkon ”Őszintén: órákról” vlogunkat, vagy olvass friss híreket és teszteket a kronometer.hu oldalon!

Ahhoz képest, hogy az Hermés elméletileg nem is Ahhoz képest, hogy az Hermés elméletileg nem is óragyártó, nagyon jó a sportos kollekciója. 

https://kronometer.hu/2025/11/07/szinek-es-formak-hermes-h08-chronograph-naples-yellow/
Egyáltalán nem mindegy mennyit forog az óraforg Egyáltalán nem mindegy mennyit forog az óraforgató. Ennek jártunk utána. Aztán pedig Viktorból kiszabadult a nyári motoros élménye, és ha már vannak szombati részeink, akkor miért is folytanánk bele a szót. Aki a Montblanc irányába menne az Alpokon keresztül, annak kihagyhatatlan! 

https://youtu.be/zCG3hmOQ2Z0
Én elhiszem, hogy van, akinek nem ez a legkedvenc Én elhiszem, hogy van, akinek nem ez a legkedvencebb típusa, de azt nem lehet mondani, hogy nincs igényesen megcsinálva. Egyébként pedig a színeket nagyon jól eltalálták, igazán szép darab lett. Genfben vettük csuklóra még szeptemberben, most pedig végre lehet posztolni.

https://kronometer.hu/2025/11/06/sulyos-komplikacio-zenith-defy-skyline-tourbillon-rose-gold/
Egészen olyan, mintha a régi Reduced Speedmaster Egészen olyan, mintha a régi Reduced Speedmastert élesztette volna fel az Omega. Nem biztos, hogy ez volt a szándék, de a végeredmény elég jó lett! 

https://kronometer.hu/2025/11/03/visszater-a-reduced-speedy/
December 2-3-4 a 86. BÁV ART művészeti aukció December 2-3-4 a 86. BÁV ART művészeti aukció időpontja, ebből december másodikán az óráké a főszerep. Ezekből szemezgetünk jövő hét szerdai epizódunkban! 
.
.
#Iwc #montblanc #bav #arveres #vacheronconstantin #kronometer #oszintenorakrol
3 új színben érkezik a G-Shock új “ujjóráj 3 új színben érkezik a G-Shock új “ujjórája” vagy gyűrűórája, a DWN-5600!
#casio #gshock #dwn5600 #dw5600 @g_shock_hungary
Angliában 80 fontos áron indít, hazánkban 40-45.000 forint körül várható.
Végre! Végre érkezett egy olyan Ayrton Senna em Végre! Végre érkezett egy olyan Ayrton Senna emléke előtt tisztelgő TAG Heuer, ami tényleg “Sennás”. Az elmúlt évtizedekben több TH is megjelent Senna kiadásban, de legyünk őszinték, a Sennát jelképező S betűn kívül semmi más nem volt bennük, ami felkeltette volna egy rajongóban a “kell” érzést. Most viszont itt van két új F1, amik a 6 órai segédszámlapban Senna sisakjának színeit hozzák vissza, sőt, a fekete titan tokos automata változat 9 órai segédszámlapján ott a nélkülözhetetlen S logó is. Két változat érkezik, a 43mm acél, acélszíjjal, kvarc szerkezettel 2.550 svájci frankról indul, a kaucsuk szijas DLC titán Cal16-tal (Sellita SW500) pedig 5.550 svájci frankról, tehát kb 1,1 és 2,4 millió forintért várhatjuk őket. #senna #tagheuer #kronometer
Micsoda újdonság a Panerainál!!4! (nem, de ettől függetlenül jól néz ki).

https://kronometer.hu/2025/10/31/panerai-luminor-gmt-ceramica-40mm-pam01460/
A színek mindennek jót tesznek! https://kronom A színek mindennek jót tesznek! 

https://kronometer.hu/2025/10/29/lila-oris-modellek-mar-itthon-is/
Follow on Instagram
Kategóriák
Legutóbbi bejegyzések
  • Tito Patek órája és Breguet kutatás – Dávid listája EP4
  • A világ 10 legvékonyabb órája + 110ezres VÉKONY CITIZEN vs 6,3 milliós Bulgari!
  • Elérhető árú svájci öltönyóra – Raymond Weil Toccata Heritage
  • Órás erődemonstráció és kiállítás a Vacheron Constantintól

Hirdetés

-----------

Hirdetés

-----------

Kronometer
  • Főoldal
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Impresszum
Órákról, mindent.

Írja be a keresett szót és nyomjon Entert

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.