Kronometer
  • Watches and Wonders 2025
  • Hírek
    • Újdonságok
      • Újdonságok 2020
      • Újdonságok 2021
      • Újdonságok 2022
      • Újdonságok 2023
      • Újdonságok 2024
        • Watches and Wonders 2024
      • Újdonságok 2025
        • Watches and Wonders 2025
    • Óraipari hírek
    • Baselworld
      • Baselworld 2019
      • Baselworld 2018
      • Baselworld 2017
    • SIHH
      • SIHH 2019
      • SIHH 2018
    • Börzék és aukciók
  • Tesztek
    • Szembejött
    • Tartósteszt
  • Magazin
    • Akkor és most
    • Tech
    • Típus/történet
    • Vintázs
    • Vélemény
    • Krono/Vlog
  • Túlóra
  • KRONO/SHOP
Kronometer
Kronometer
  • Watches and Wonders 2025
  • Hírek
    • Újdonságok
      • Újdonságok 2020
      • Újdonságok 2021
      • Újdonságok 2022
      • Újdonságok 2023
      • Újdonságok 2024
        • Watches and Wonders 2024
      • Újdonságok 2025
        • Watches and Wonders 2025
    • Óraipari hírek
    • Baselworld
      • Baselworld 2019
      • Baselworld 2018
      • Baselworld 2017
    • SIHH
      • SIHH 2019
      • SIHH 2018
    • Börzék és aukciók
  • Tesztek
    • Szembejött
    • Tartósteszt
  • Magazin
    • Akkor és most
    • Tech
    • Típus/történet
    • Vintázs
    • Vélemény
    • Krono/Vlog
  • Túlóra
  • KRONO/SHOP
  • Magazin

A H. Moser megint kifigurázta a „tradicionális svájci marketinget” – és milyen jól

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2018-04-20

Az óragyártókra különösen igaz, hogy nem csak terméket, hanem ahhoz kapcsolód hangulatot, életérzést reklámoznak. Legyen az egy sportmodell, vagy elegánsabb darab, netán köves-csillogós-gyöngyházas női változat, nem csak elsősorban az órára helyezik hangsúlyt, hanem arra az életérzésre, amit az az óra, vagy maga a márka sugallni szeretne.

Hirdetés

-----------

Hirdetés

-----------

 

A Patek Philippe élen jár ebben. Évek óta fut a folyton frissülő reklámkampánya, aminek lényege, hogy az óra apáról fiúra száll, ahogy a ők mondják, You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation. Magyarul, egyszerűbben: sosem birtokolsz igazán egy Pateket. Csak megőrzöd a következő generációnak.

Azok a már-már polgárpukkasztóan idilli, szinte feldolgozhatatlanul gazdag, régi vágású nemesi család generációit bemutató reklámplakátok és videók önmagukban is figyelemfelkeltőek. A legfontosabb apró gesztusokra, figyelmességekre, apai kedveskedésekre épülő filmekben mindig amikor a legkedvesebb az apa, amikor egy szívet melengető pillanat jön, akkor villan elő a Patek Philippe. Nem csoda hát, hogy talál rajta fogást az internet népe [LINK] és más gyártók is.

Most a svájci gyártók első számú kritikusa a H. Moser & Cie ejtett el egy halovány utalást – vagy szállt bele páros lábbal, attól függ mennyire nézzük érzékenyen – abból a szemszögből, hogy talán már lejárt lemez minden hangsúlyt a tradíciókra helyezni. Ismét az ügyvezető igazgatójukat választva, mint főszereplő (mint az összes többi videójukban) készítettek egy videót, amiben az igazgató elmegy egy kreatív ügynökséghez, meghallgatni, miként lehetne felfrissíteni a Pioneer kollekciót. Íme a reklám, kattintásra magyar felirattal:

Az ügynökség máris előrukkol azzal, hogy az új kampány lehetne az, hogy egy Pioneert sosem magadnak veszel, hanem valójában a fiadnak. És itt kezdődik a görbe tükör, ahogy Edouard szeme előtt végigpörög, hogy milyen kemény munkával szerzi meg a férfi az órát, amit aztán majd a fiára hagy, a fiára, aki… bulizik, utazgat, kábítószerezik, éli fiatal, tehetős, erkölcstelen és felelőtlen életét… És tényleg neki kéne adnia? Na azt már nem! És kimondja a kulcsszót, ami egy elhintett üzenet lehet az teljes svájci óra ipari marketingre: Ugyan már srácok… Annyira sablonos…

A H. Mosert már ismerjük érdekes termékeikről és ironikus kommunikációjukról, megint eltalálták a mondanivalót. Ne azért vegyél órát, mert azt majd a fiadra hagyod, hanem azért mert neked az tetszik és neked az kell, és nem is kell feltétlenül a fiadnak add, hiszen ez a tiéd.

A Moser egészen meglepő óráit összefoglaló cikkel előbb-utóbb jelentkezünk.

Related Topics
  • edouard meylan
  • h moser
  • kronométer
  • kronometer.hu
  • marketing
  • patek philippe
  • pioneer
  • reklám
Ligetfalvi Viktor

Előző cikk
  • Magazin
  • Vélemény

Meddig tart vajon a „heritage-korszak”, az újrakiadások érája…

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2018-04-17
Megnyitás
Következő cikk
  • Baselworld
  • Baselworld 2018
  • Hírek

Hublot Big Bang MP-11

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2018-04-22
Megnyitás
You May Also Like
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Dávid listája – az elfeledett arany Credor és a hieroglifák

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-09-14
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Az első AI-tervezte G-Shock és a nyom nélkül kivezetett Rolex Yacht-Master

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-09-12
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Rettenetes(en jó?) olcsó új G-Shock teszt + Rolex Sky-Dweller

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-09-03
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Különleges betekintés a Zenith életébe – interjú a márka termékigazgatójával

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-09-01
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

60. évfordulós búvár Seiko + arany számlapos Venezianico

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-08-31
Megnyitás
  • Magazin
  • Túlóra

Zakopane és a Hotel Nosalowy Dwór – családi kikapcsolódás a Tátra lábánál

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-08-31
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

A legjobb okosóra? Mit tud a 450 ezres Garmin Fenix 8 Solar és milyen a legolcsóbb búvár Roamer?

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-08-27
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Különleges napelemes szerkezet Svájcból: Tissot PRC100 Solar

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-08-25
Instagram

kronometer

Órákról, mindent.
Kövesd YouTube csatornánkon ”Őszintén: órákról” vlogunkat, vagy olvass friss híreket és teszteket a kronometer.hu oldalon!

A Zenith egy moduláris szekrény-készítő cégg A Zenith egy moduláris szekrény-készítő céggel készített közös modelleket - amik egyébként nagyon jól néznek ki! 
Magyar viszonylatban ez olyan, mintha az Evolvens a Salgóval állna össze. 
https://kronometer.hu/2025/09/04/szinek-es-butorok-zenith-defy-chronograph-usm/

#zenith
#elprimero
Bezöldült az "alap" Octo... https://kronometer. Bezöldült az "alap" Octo...

https://kronometer.hu/2025/09/04/bulgari-octo-roma-zold-szamlappal/
Keshiki néven érkezett az Orient Star kollekció Keshiki néven érkezett az Orient Star kollekciója - immáron ők is a természetből merítenek ihletet: a téli, havas, napfelkeltekor még enyhén ködös-szürkés tájból töltődtek. Íme az eredmény. 

https://kronometer.hu/2025/09/02/orient-star-keshiki-mar-a-telre-keszul-a-japan-gyarto/
Tudtad, hogy a Zenith mindössze évi 25.000 órá Tudtad, hogy a Zenith mindössze évi 25.000 órát gyárt? A Rolex 7,5 NAP alatt készít annyit, mint a Zenith egy évben. 
Azt tudod, hogy hány évre gondolkodik előre egy ekkora márka? 
Mit gondolsz, lehet egy márka független, ha egy cégcsoporton belül van? 
Azt tudtad, hogy milyen úton jutottak a Caliber 135 felélesztéséig, úgy, hogy találkoztak a szerkezet ötvenes évek beli tervezőjével? 

Ha ezeket nem tudtad, de legalábbis felkeltette az érdeklődésed, akkor mindenképpen MEG KELL NÉZD Viktor interjúját a Zenith termékfejlesztési igazgatójával, Romaine Mariettaval! 

Itt a YouTube csatornánkon: https://youtu.be/jn15V8yG4-E
A Piaget Altiplano csak 2mm "vastag" és már zöl A Piaget Altiplano csak 2mm "vastag" és már zöldben is kapható. 
A 4,3 milliméter vastagságú változat pedig megjelent sárgaarany tokban. 

https://kronometer.hu/2025/09/01/zold-es-arany-a-legvekonyabb-piaget-orakon/
Ezt a cikket azért írtam meg nagy örömmel, mer Ezt a cikket azért írtam meg nagy örömmel, mert azt gondolom, hogy sokan vannak közöttünk - a kedves olvasók, órakedvelők között -, akiknek jól jöhet egy tipp. Kisgyerekkel, vagy nagyobbal, vagy akár gyerek nélkül is kiváló helyszín Zakopane - már-már rendszeres évi programmá vált a látogatásunk -, most pedig a "Túlóra" rovatba címezve ki is fejtem tapasztalataimat, röviden. 

https://kronometer.hu/2025/08/31/zakopane-es-a-hotel-nosalowy-dwor-csaladi-kikapcsolodas-a-tatra-labanal/

#zakopane
Ha egy gondolattal kéne leírjam a Stretto kollek Ha egy gondolattal kéne leírjam a Stretto kollekciót, akkor a "budget-Datejust" jutna az eszembe. Egyszerű, nincs túltolva, ebben van egy fél gondolatnyi hetvenes évek, minden öltözékhez passzol, mi kell még? Ja, és bőőőőven 200.000 forint alatt! 

https://kronometer.hu/2025/08/30/elerheto-aru-uj-kollekcio-orient-stretto/
#orient #stretto
Elképesztő tempóban támadnak fel újabban elfe Elképesztő tempóban támadnak fel újabban elfeledett régi nevek. Ím a soron következő. Mit gondoltok? Marad, vagy hamarosan ismét földbe áll?

https://kronometer.hu/2025/08/28/ismet-egy-svajci-feltamadas-favre-leuba-sea-sky-revival/
Igen, a Seiko a Cápa film emlékére egy dedikál Igen, a Seiko a Cápa film emlékére egy dedikált "Teknős" modellt készített... nem is akármilyet! 

https://kronometer.hu/2025/08/25/50-eve-mutattak-be-a-capat-ezert-a-seiko-keszitett-egy-teknost/
#Seiko #jaws #turtle
Follow on Instagram
Kategóriák

Hirdetés

-----------

Hirdetés

-----------

Legutóbbi bejegyzések
  • Dávid listája – az elfeledett arany Credor és a hieroglifák
  • Frédérique Constant Classic Perpetual Calendar Manufacture!
  • Az első AI-tervezte G-Shock és a nyom nélkül kivezetett Rolex Yacht-Master
  • Unimatic x Massena LAB Modello Quattro U4S‐T‐SPW Meteorite
Kronometer
  • Főoldal
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Impresszum
Órákról, mindent.

Írja be a keresett szót és nyomjon Entert

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.