Kronometer
  • Főoldal
  • Újdonságok 2022
  • Hírek
    • Baselworld
      • Baselworld 2019
      • Baselworld 2018
      • Baselworld 2017
    • SIHH
      • SIHH 2019
      • SIHH 2018
    • Újdonságok
      • Újdonságok 2020
      • Újdonságok 2021
      • Újdonságok 2022
      • Újdonságok 2023
    • Börzék és aukciók
    • Óraipari hírek
  • Tesztek
    • Szembejött
    • Tartósteszt
  • Magazin
    • Akkor és most
    • Tech
    • Típus/történet
    • Vintázs
    • Vélemény
    • Krono/Vlog
  • Krono/Shop
Kronometer
Kronometer
  • Főoldal
  • Újdonságok 2022
  • Hírek
    • Baselworld
      • Baselworld 2019
      • Baselworld 2018
      • Baselworld 2017
    • SIHH
      • SIHH 2019
      • SIHH 2018
    • Újdonságok
      • Újdonságok 2020
      • Újdonságok 2021
      • Újdonságok 2022
      • Újdonságok 2023
    • Börzék és aukciók
    • Óraipari hírek
  • Tesztek
    • Szembejött
    • Tartósteszt
  • Magazin
    • Akkor és most
    • Tech
    • Típus/történet
    • Vintázs
    • Vélemény
    • Krono/Vlog
  • Krono/Shop
  • Magazin

A H. Moser megint kifigurázta a “tradicionális svájci marketinget” – és milyen jól

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2018-04-20
Az alábbi cikk több, mint egy éve frissült utoljára, az olvasása során kérünk ezt vedd figyelembe! Bár az órák technikai specifikációi visszamenőleg nem változnak, és cikkeinkben a mindenkori véleményünket, valamint legjobb tudásunk szerinti ismereteinket vetjük papírra, a használtpiaci árak és trendek kifejezetten hektikus változók.

Az óragyártókra különösen igaz, hogy nem csak terméket, hanem ahhoz kapcsolód hangulatot, életérzést reklámoznak. Legyen az egy sportmodell, vagy elegánsabb darab, netán köves-csillogós-gyöngyházas női változat, nem csak elsősorban az órára helyezik hangsúlyt, hanem arra az életérzésre, amit az az óra, vagy maga a márka sugallni szeretne.

 

A Patek Philippe élen jár ebben. Évek óta fut a folyton frissülő reklámkampánya, aminek lényege, hogy az óra apáról fiúra száll, ahogy a ők mondják, You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation. Magyarul, egyszerűbben: sosem birtokolsz igazán egy Pateket. Csak megőrzöd a következő generációnak.

Azok a már-már polgárpukkasztóan idilli, szinte feldolgozhatatlanul gazdag, régi vágású nemesi család generációit bemutató reklámplakátok és videók önmagukban is figyelemfelkeltőek. A legfontosabb apró gesztusokra, figyelmességekre, apai kedveskedésekre épülő filmekben mindig amikor a legkedvesebb az apa, amikor egy szívet melengető pillanat jön, akkor villan elő a Patek Philippe. Nem csoda hát, hogy talál rajta fogást az internet népe [LINK] és más gyártók is.

Most a svájci gyártók első számú kritikusa a H. Moser & Cie ejtett el egy halovány utalást – vagy szállt bele páros lábbal, attól függ mennyire nézzük érzékenyen – abból a szemszögből, hogy talán már lejárt lemez minden hangsúlyt a tradíciókra helyezni. Ismét az ügyvezető igazgatójukat választva, mint főszereplő (mint az összes többi videójukban) készítettek egy videót, amiben az igazgató elmegy egy kreatív ügynökséghez, meghallgatni, miként lehetne felfrissíteni a Pioneer kollekciót. Íme a reklám, kattintásra magyar felirattal:

Az ügynökség máris előrukkol azzal, hogy az új kampány lehetne az, hogy egy Pioneert sosem magadnak veszel, hanem valójában a fiadnak. És itt kezdődik a görbe tükör, ahogy Edouard szeme előtt végigpörög, hogy milyen kemény munkával szerzi meg a férfi az órát, amit aztán majd a fiára hagy, a fiára, aki… bulizik, utazgat, kábítószerezik, éli fiatal, tehetős, erkölcstelen és felelőtlen életét… És tényleg neki kéne adnia? Na azt már nem! És kimondja a kulcsszót, ami egy elhintett üzenet lehet az teljes svájci óra ipari marketingre: Ugyan már srácok… Annyira sablonos…

A H. Mosert már ismerjük érdekes termékeikről és ironikus kommunikációjukról, megint eltalálták a mondanivalót. Ne azért vegyél órát, mert azt majd a fiadra hagyod, hanem azért mert neked az tetszik és neked az kell, és nem is kell feltétlenül a fiadnak add, hiszen ez a tiéd.

A Moser egészen meglepő óráit összefoglaló cikkel előbb-utóbb jelentkezünk.

Related Topics
  • edouard meylan
  • h moser
  • kronométer
  • kronometer.hu
  • marketing
  • patek philippe
  • pioneer
  • reklám
Ligetfalvi Viktor

Previous Article
  • Magazin
  • Vélemény

Meddig tart vajon a “heritage-korszak”, az újrakiadások érája…

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2018-04-17
View Post
Next Article
  • Baselworld
  • Baselworld 2018
  • Hírek

Hublot Big Bang MP-11

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2018-04-22
View Post
You May Also Like
View Post
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Megérkezett az Oris !! Pro Pilot X 5 & 10 napos szerkezet bemutató!

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2023-03-26
View Post
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Hublot F1 avagy vége a nagy luxusórák divatjának? + Friss Edox Delfin Mecano

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2023-03-24
View Post
  • Krono/Vlog
  • Magazin

“Hulladék” Maurice Lacroix óra és különleges Vostok Europe | Őszintén: Órákról

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2023-03-20
View Post
  • Krono/Vlog
  • Magazin

A NATO szíjak titka & Seiko a gleccserből I Őszintén: órákról

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2023-03-18
View Post
  • Magazin
  • Vélemény

Robin Hood-ból harács II Hogyan szállt be a Rolex a használtóra-piacba – 2. rész

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2023-03-15
View Post
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Érintőképernyős Casio és új Orient Star zászlóshajó I Őszintén: órákról

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2023-02-20
View Post
  • Magazin
  • Óraipari hírek
  • Vélemény

A Rolex lehet a másodpiac Robin Hood-ja? II Hogyan szállt be a Rolex a használtóra-piacba – 1. rész

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2023-02-18
View Post
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Ezért szeretjük az órákat I Őszintén: órákról

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2023-02-17
Kategóriák

kronometer

kronometer
Különlegesség érkezik a fedélzetre, a felszá Különlegesség érkezik a fedélzetre, a felszállást megkezdjük, kérjük kapcsolják be az öveiket.
Meglátva ezt az órát új perselyt nyitottunk. 
.
.
.
#10dayspowerreserve #skeleton #swissmade #titanium #oris #propilotx #propilotxcalibre115 #calibre115
Hatalmas az öröm, amikor még pénteken megjön Hatalmas az öröm, amikor még pénteken megjön a csomag… 🤩
.
.
.
#kronometer #gshock
Lehullott a lepel az új MoonSwatchról, összefog Lehullott a lepel az új MoonSwatchról, összefoglaló cikkünk már olvasható a kronometer.hu-n.
.
.
#kronometer #kronometerhu #karora #moonswatch #moonshinegold
Új MoonSwatch szín érkezik? 😱🤯• @swatch Új MoonSwatch szín érkezik? 😱🤯• @swatch Mission to Moonshine Gold
March 7
🌒 Paradeplatz, Zurich, Switzerland
🌓 Tokyo Stock Exchange, Tokyo, Japan 
🌔 Piazza Affari, Milan, Italy
🌕 The Royal Exchange, London, UK
#MoonSwatch
#Swatch #OMEGAxSwatch
Load More... Follow on Instagram
Legutóbbi bejegyzések
  • Megérkezett az Oris !! Pro Pilot X 5 & 10 napos szerkezet bemutató!
  • Singer Reimagined x The Limited Edition Flytrack ‘On The Road’
  • Nivada Grenchen Chronoking Aviator Sea Diver Meca-Quartz Limited Edition
  • Hublot F1 avagy vége a nagy luxusórák divatjának? + Friss Edox Delfin Mecano
Címkék
automata baselworld breitling búváróra casio Chronograph diver edox eta GMT grand seiko heritage hublot iwc jaeger lecoultre japán óra jlc karóra kronográf kronometer.hu kronométer kvarc kézihúzós omega orient patek philippe Rolex seamaster seiko SIHH speedmaster stopper svájci óra TAG Heuer tudor vintage vlog zenith óra óraipar óra magazin óra teszt órákról őszintén őszintén órákról
Kronometer
  • Főoldal
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Impresszum
Órákról, mindent.

Input your search keywords and press Enter.