Kronometer
  • Watches and Wonders 2025
  • Hírek
    • Újdonságok
      • Újdonságok 2020
      • Újdonságok 2021
      • Újdonságok 2022
      • Újdonságok 2023
      • Újdonságok 2024
        • Watches and Wonders 2024
      • Újdonságok 2025
        • Watches and Wonders 2025
    • Óraipari hírek
    • Baselworld
      • Baselworld 2019
      • Baselworld 2018
      • Baselworld 2017
    • SIHH
      • SIHH 2019
      • SIHH 2018
    • Börzék és aukciók
  • Tesztek
    • Szembejött
    • Tartósteszt
  • Magazin
    • Akkor és most
    • Tech
    • Típus/történet
    • Vintázs
    • Vélemény
    • Krono/Vlog
  • Túlóra
  • KRONO/SHOP
Kronometer
Kronometer
  • Watches and Wonders 2025
  • Hírek
    • Újdonságok
      • Újdonságok 2020
      • Újdonságok 2021
      • Újdonságok 2022
      • Újdonságok 2023
      • Újdonságok 2024
        • Watches and Wonders 2024
      • Újdonságok 2025
        • Watches and Wonders 2025
    • Óraipari hírek
    • Baselworld
      • Baselworld 2019
      • Baselworld 2018
      • Baselworld 2017
    • SIHH
      • SIHH 2019
      • SIHH 2018
    • Börzék és aukciók
  • Tesztek
    • Szembejött
    • Tartósteszt
  • Magazin
    • Akkor és most
    • Tech
    • Típus/történet
    • Vintázs
    • Vélemény
    • Krono/Vlog
  • Túlóra
  • KRONO/SHOP
  • Magazin

A H. Moser megint kifigurázta a „tradicionális svájci marketinget” – és milyen jól

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2018-04-20

Az óragyártókra különösen igaz, hogy nem csak terméket, hanem ahhoz kapcsolód hangulatot, életérzést reklámoznak. Legyen az egy sportmodell, vagy elegánsabb darab, netán köves-csillogós-gyöngyházas női változat, nem csak elsősorban az órára helyezik hangsúlyt, hanem arra az életérzésre, amit az az óra, vagy maga a márka sugallni szeretne.

Hirdetés

-----------

Hirdetés

-----------

 

A Patek Philippe élen jár ebben. Évek óta fut a folyton frissülő reklámkampánya, aminek lényege, hogy az óra apáról fiúra száll, ahogy a ők mondják, You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation. Magyarul, egyszerűbben: sosem birtokolsz igazán egy Pateket. Csak megőrzöd a következő generációnak.

Azok a már-már polgárpukkasztóan idilli, szinte feldolgozhatatlanul gazdag, régi vágású nemesi család generációit bemutató reklámplakátok és videók önmagukban is figyelemfelkeltőek. A legfontosabb apró gesztusokra, figyelmességekre, apai kedveskedésekre épülő filmekben mindig amikor a legkedvesebb az apa, amikor egy szívet melengető pillanat jön, akkor villan elő a Patek Philippe. Nem csoda hát, hogy talál rajta fogást az internet népe [LINK] és más gyártók is.

Most a svájci gyártók első számú kritikusa a H. Moser & Cie ejtett el egy halovány utalást – vagy szállt bele páros lábbal, attól függ mennyire nézzük érzékenyen – abból a szemszögből, hogy talán már lejárt lemez minden hangsúlyt a tradíciókra helyezni. Ismét az ügyvezető igazgatójukat választva, mint főszereplő (mint az összes többi videójukban) készítettek egy videót, amiben az igazgató elmegy egy kreatív ügynökséghez, meghallgatni, miként lehetne felfrissíteni a Pioneer kollekciót. Íme a reklám, kattintásra magyar felirattal:

Hirdetés

-----------

Hirdetés

-----------

Az ügynökség máris előrukkol azzal, hogy az új kampány lehetne az, hogy egy Pioneert sosem magadnak veszel, hanem valójában a fiadnak. És itt kezdődik a görbe tükör, ahogy Edouard szeme előtt végigpörög, hogy milyen kemény munkával szerzi meg a férfi az órát, amit aztán majd a fiára hagy, a fiára, aki… bulizik, utazgat, kábítószerezik, éli fiatal, tehetős, erkölcstelen és felelőtlen életét… És tényleg neki kéne adnia? Na azt már nem! És kimondja a kulcsszót, ami egy elhintett üzenet lehet az teljes svájci óra ipari marketingre: Ugyan már srácok… Annyira sablonos…

A H. Mosert már ismerjük érdekes termékeikről és ironikus kommunikációjukról, megint eltalálták a mondanivalót. Ne azért vegyél órát, mert azt majd a fiadra hagyod, hanem azért mert neked az tetszik és neked az kell, és nem is kell feltétlenül a fiadnak add, hiszen ez a tiéd.

A Moser egészen meglepő óráit összefoglaló cikkel előbb-utóbb jelentkezünk.

Related Topics
  • edouard meylan
  • h moser
  • kronométer
  • kronometer.hu
  • marketing
  • patek philippe
  • pioneer
  • reklám
Ligetfalvi Viktor

Előző cikk
  • Magazin
  • Vélemény

Meddig tart vajon a „heritage-korszak”, az újrakiadások érája…

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2018-04-17
Megnyitás
Következő cikk
  • Baselworld
  • Baselworld 2018
  • Hírek

Hublot Big Bang MP-11

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2018-04-22
Megnyitás
You May Also Like
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Stopperes órák harca: 2000-es évek Grahamje vs. napjaink Tissot kronográfja 

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-06-21
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Melyiket? Longines Hydroconquest vs Certina DS Action Diver

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-06-17
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Kézzel festett Bulova Super Seville, valamint Tissot NBA és T-Race órák

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-06-14
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Dávid jóslata bevált, Tissot PRX vs 100x árú Rolex Land-Dweller & Csontvázas Poljot

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-06-11
Megnyitás
  • Hírek
  • Magazin
  • Tech
  • Újdonságok
  • Újdonságok 2025

10.000 G-t is kibírnak a legújabb Certina órák!

  • Dobai Dániel
  • 2025-06-02
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Új Citizen Tsuyosa + Arany-acél Rolex Explorer 36

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-05-28
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

Elképesztő Piaget, 185 ezerért kiváló női Certina búváróra + Vostok Europe Batiscafos

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-05-24
Megnyitás
  • Krono/Vlog
  • Magazin

XXI. századi óradizájn Edox Grand Ocean módra & űr Bell & Ross BR03 Astro

  • Ligetfalvi Viktor
  • 2025-05-20
Instagram

kronometer

Órákról, mindent.
Kövesd YouTube csatornánkon ”Őszintén: órákról” vlogunkat, vagy olvass friss híreket és teszteket a kronometer.hu oldalon!

Amióta a H. Moser beszállta Forma 1-be, felpörg Amióta a H. Moser beszállta Forma 1-be, felpörgött a motorsporttal kapcsolatos termékfejlesztés...

https://kronometer.hu/2025/07/09/okosora-svajcbol-h-moser-modra/
Csillogó személyiséggel kezdhetjük a hetet! ht Csillogó személyiséggel kezdhetjük a hetet!
https://kronometer.hu/2025/07/10/ulysse-nardin-blast-sparkling-rainbow/
#ulyssenardin
A Breitling nem engedi el a hagyományokat... http A Breitling nem engedi el a hagyományokat...
https://kronometer.hu/2025/07/02/breitling-navitimer-b02-chronograph-41-cosmonaute-scott-carpenter-centenary/

#breitling
#cosmonaute #navitimer
A mikrobrandek legnagyobb baja, hogy nem elég ism A mikrobrandek legnagyobb baja, hogy nem elég ismertek. Pedig, ha többen ismernék őket, és az emberek bevállalósak lennének merész formatervű órákat választani, akkor az órás-világ is eggyel érdekesebb lenne. Ha nem az lenne a második szempont egy óravásárlásnál, hogy "mennyiért tudom majd eladni, ha megunom", akkor az olyan órák például, mint az Amida Digitrend, sokkal több csuklón ott lehetnének.
https://kronometer.hu/2025/06/27/tarcsak-es-zafir-amida-digitrend-open-sapphire/
#amida #digitrend
Az Ulysse Nardin FreakX korábbi verziói is kifej Az Ulysse Nardin FreakX korábbi verziói is kifejezetten rendhagyóak voltak, de a márka mindig rátesz egy lapáttal és megmutatja, hogy van még hova tovább...
#UlysseNardin #freakx 
https://kronometer.hu/2025/07/01/ulysse-nardin-freak-x-gold-enamel/
Budapest, Budapest, te csodás... Számlapon sötétben világító Lánchíddal, 500 darabos limitációban.
https://kronometer.hu/2025/07/03/lanchid-a-szamlapon-budapest-temaju-zeppelin-kulonkiadas-erkezett/
#zeppelinwatches
Annyira vékony, hogy... nagyon. De tényleg. 200. Annyira vékony, hogy... nagyon. De tényleg. 200.000 alatt. 
#roamer #r8 
https://kronometer.hu/2025/07/05/a-legvekonyabb-svajci-roamer-r8/
"Egy presszókávét, és egy Tudor bemutatót leg "Egy presszókávét, és egy Tudor bemutatót legyen kedves - idén még nem volt elég". De tényleg. Minek ide évenkénti Watches and Wonders, ha a márkák - pl. a Tudor - még a tavaszi nagy bemutató után is havonta dob ki valami újat....?
https://kronometer.hu/2025/06/24/tudor-black-bay-54-lagoon-blue-edition/ 
#Tudor #blackbay54
Alacsonyan szállnak a "budget-búvárórák". A R Alacsonyan szállnak a "budget-búvárórák". A Roamer is új szereplőt mutat be, igaz kvarc, de 10 éves elemélettartamot ígér!
https://kronometer.hu/2025/07/07/belepo-kvarc-buvarorak-svajcbol-roamer-pro-diver-200/
#roamer
Follow on Instagram
Kategóriák

Hirdetés

-----------

Hirdetés

-----------

Legutóbbi bejegyzések
  • TAG Heuer Carrera Chronograph France Limited Edition
  • Omega Seamaster Diver 300M Orange!
  • Cartier Tank Américaine Platinum!
  • Roamer Elite – Automata svájci a hétköznapokra
Kronometer
  • Főoldal
  • Hírek
  • Tesztek
  • Magazin
  • Impresszum
Órákról, mindent.

Írja be a keresett szót és nyomjon Entert

Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.