Az óragyártók marketing osztályának fő csapásvonala a látványos promóvideók és 3D animációk. Vannak gyártók, akik ezzel szembemennek. És vannak, akik ezt kifacsarják.
A Youtube-on az óragyártók csatornáit böngészve találhatunk animált videókat, ötletes montázsokat, stúdiókörnyezetben felvett közeliket, amik a részletekre koncentrálnak, mood filmeket, amik hangulatot ébresztenek a termékkel, vagy a márkával kapcsolatban.
A Patek Philippe, mint tradicionális, és luxusórákat gyártó óriás inkább az érzelmekre hat, kiemelve az apa-fia kapcsolatot, és óráik időtlenségét. Szlogenjük
„You never actually own a Patek Philippe. You merely look after it for the next generation.”
Ez szabad fordításban magyarul úgy szólhat, hogy
„Valójában sosem birtokolsz egy Patek Philippe-et. Csupán megőrzöd a következő generációnak. „
Ezt lovagolta meg a ‘watch.memes’ és készítette az alábbi képet (kattintásra magyarul is megnyílik):
Még sok ilyet!!4! 🙂