Az új Royal Oak már megvolt, az Overseas friss változatait is bemutattuk már, jöhet a harmadik, a Laureato. Úgy tűnik a GP-nél is megtalálták a receptet, arra, hogyan kell belefújni pár millimétert.

Az új PVD bevonatos titán tok 44 milliméteres lett. Igaz, hogy a titán miatt a súlyán semmiképpen nem érződik, a fekete pedig optikailag kicsinyít. Ezzel szemben máris három változatot kapunk: hárommutatós, stopperes és több időzónás.

Mindhárom verzió vízállósága 300 méter, ezzel szemben mégis, hat csavar szorítja le a hátlapot, szemben a hasonló vízállóságú órák menetes hátlapjával. Mindegyik szerkezet a 3300 alapjaira épül a szükséges házon belüli modullal, a járástartalékuk 46 óra és 28.800-as lengéssel működnek – GP03300-1060 / GP03300-1056 world time / GP03300-1058 kronó.

A számlap mindegyik modell esetében középről a széle felé sötétedő kék, közelről megfigyelve látjuk, hogy valójában ez egy szendvics számlap, az indexek egy másik rétegen vannak.

A kronónál érezhető ez leginkább, a segédszámlapok fekete része így egész látványosan elkülönül a számlap kék részétől, valamint a fehér mutatóktól. Egyébként a stopperes darabnál nem fáj a 44 milliméter, így inkább egy lapon említhető egy RO Offshore-ral.

A fekete gumiszíj és kék varrása szépen harmonizál a tokkal és egész látványos, hogy a tükröződésmentes zafírt kék üvegtömítés szorítja a helyére, így akármilyen irányból nézzük az órát, az üveg pereme mindig kap egy finom, nem túl tolakodó kék beütést.
Alapvetően egy ízléses összeállítást sikerült készítenie a Girard-Perregaux-nak, de inkább érezhető amolyan side-projectnek.

Annál érdekesebb viszont a Carbon Glass, amit egy kivételesen fekete számlapos Laureato Absolute-on mutattak be. A speciális anyag szénszál és üvegszál keveréke, amikor az üvegszálat rendkívül magas hőmérsékleten nagy nyomáson ötvözik a szénszállal, és egy nagyon különös textúrájú és színű anyag készül el.

Mivel az üvegszál színe változtatható, ezért nem csak ezt a fekete-kék kombinációt tudják előállítani, hanem szinte bármilyet. Érdekes lehet, hogyha a GP a továbbiakban többször elő-elő veszik ezt az anyagot, de az egész biztos, hogy az acél modelleknél lényegesen feljebb lesz pozicionálva az árlistán is.

Galéria: