Így az SIHH első napján indítsunk máris egy meglepő, megmosolyogtató húzással. Vidáman nézegettem a TAG Heuer által kiadott sajtóanyagokat és azon gondolkodtam, hogy miért teszik elérhetővé az SIHH kezdete előtt egy nappal az összes anyagot a sajtónak, míg minden más gyártó titkolózik, de legalábbis próbál titkolózni.
Aztán felrémlett, hogy a TAG Heuer tavaly a Baselworld-ön mutatta be az új Linket. A TAG az LVMH csoporthoz tartozik -mint a Zenith és az Hublot-. Az LVMH csoport riválisa a Richemont-nak, ami a SIHH-t szervezi. Kimondatlanul, de ez az oka annak, hogy az LVMH cégei, a Swatch Group márkái és a Rolex sem jelennek itt meg.
De akkor mégis mit keres a TAG Heuer Genfben?
„Genfi napok” címszóval egy a Rhônen horgonyzó hajóban építette fel az LVMH csoport a saját óraipari bemutatóját és már fel is tettek egy kedves hangulatkeltő videót [katt, és indul]:
Mindig érdekes kérdés, hogy melyik oldalon jobb lenni. Ezesetben a városból látni a hajót, vagy a hajóról látni a várost?
A vállalatvezetők egyöntetűen nagyon vidámak a mesteri troll akció megnyitóján.
Ami nem csoda, mert ilyet meglépni, a mai kifordított humorú világban igazán megsüvegelendő. Tehát abban a városban gyakorlatilag egy pop-up órabemutató hetet rendezni, ahol a konkurens csoport óraexpót tart, amire alanyi jogon nem lehet hivatalos az LVMH, de kell valami frappáns visszavágás, ez mesteri.
Ha valaki Genfeben jár a héten, nézzen be a LVMH csoport hajójára.