Sokat beszéltünk Baselworld és a kiállítók hosszas egyezkedéséről, szenvedéséről az elmúlt években, idén pedig nagyon felpörögtek az események.
Számatalan nagy gyártó kivált, és rengeteg kisebb cég is, gyakorlatilag 112 év után ellehetetlenítették az esemény megszervezését. Noha a kiállítóknak számos olyan oka volt, amik ide vezettek, az MCH Group lassúsága és pökhendisége is hozzájárult. A mai délelőtt leple alatt pedig egyszercsak átnevezték Baselworld Facebook oldalát „Houruniverse – The Watch and Jewellery Show„-ra.
Az egylapos weboldalon egy hosszas körítést lehet arról olvasnsi, hogy a sok-sok Baselworlddel kapcsolatos visszajelzést felhasználva sikerült megalkotniuk egy olyan online platformot, ami az év 365 napján szolgálja ki az óra-, ékszer-, és drágakő piacot. Ennél sokkal több konkrétumot nem olvasatunk a weboldalon, csak az udariasan és óvatosan minden tevékenységet fátyolosan körbeíró maszlagot, akinek mégis van kedve ezen ingoványon bóklászni, a honlapjukon ITT, megteheti.
Kíváncsian várhatjuk, hogy ebből mi sül majd ki… Ami mint szándék biztos, hogy az online építendő iparági közösségeknek a genfi Watches & Wondershez ütemezve szerveznének saját rendezvényt. Amolyan Baselworld-öst.
Korábbi cikkeink Baselworldről: itt, itt, itt, itt is, meg itt,